Intermarché z optymizmem reklamuje „warzywne akcje i inspiracje” (wideo)

Ruszył nowy cykl reklam Intermarché, którego główną bohaterką jest radosna klientka tych sklepów. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB&tribal, Cut/Cut Production House i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Intermarché z optymizmem reklamuje „warzywne akcje i inspiracje” (wideo)

Spoty z kampanii są utrzymane w wesołej, familijnej stylistyce. Występuje w nich optymistyczna kobieta, która w sklepach Intermarché kupuje produkty żywnościowe, a potem przyrządza z nich posiłki dzieciom i partnerowi.

W pierwszej reklamie promowane są warzywa. Spot jest oparty na żartobliwych nawiązaniach do filmów akcji. Kończy się sloganem „Świeżo. Tanio. Z optymizmem”, rozszerzoną wersją poprzedniego hasła Intermarché „Świeżo. Tanio”.

 

Akcja reklamowa ruszyła we wtorek, będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz samych sklepach Intermarché (materiały POS).

Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB&tribal, która od roku zajmuje się obsługą reklamową Intermarché.

Spot zrealizował Cut/Cut Production House (należący do Grupy DDB), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"