Internauci bez emocji do Kuby Wojewódzkiego w kampanii Play

Zaangażowanie Kuby Wojewódzkiego do kampanii reklamowej Play nie wywołało dużych emocji w internecie. Większość treści dotyczących tego treści miała charakter neutralny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z analizy systemu Brand24 przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że od 8 sierpnia do 10 sierpnia (do godziny 16) w internecie pojawiło się 270 różnego rodzaju wzmianek o udziale Kuby Wojewódzkiego w nowej kampanii reklamowej Play. 8 sierpnia zostało zamieszczonych 104 takich informacji, 9 sierpnia - 122, a 10 sierpnia - 44.  

Zdecydowanie najwięcej takich wzmianek pojawiło się na Facebooku, a nieco mniej - na mikroblogach i blogach.

Aż 211 informacji o kampanii Play z Wojewódzkim - czyli 78 proc. wszystkich - miało charakter neutralny. Pozytywnie nacechowane było 41 wzmianek (15 proc. wszystkich), a negatywnie - tylko 18 (6,5 proc. wszystkich). W negatywnych opiniach najczęściej podkreślano niechęć do samego Wojewódzkiego i jego postawy w kontekście zarabiania na reklamach.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"