Internautki i blogerki testują spray do powiek Optrex

Internautki współpracujące jako ambasadorki z agencją Streetcom Polska przetestują produkty firmy Reckitt Benckiser. Pięciotygodniowa kampania marketingu rekomendacji dotyczyć będzie sprayu na zamknięte powieki - Optrex.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Internautki i blogerki testują spray do powiek Optrex

Kampania ruszyła 23 lutego, zostało do niej zaproszonych tysiąc ambasadorek, w wieku 25-55 lat, w tym dziesięć blogerek. To głównie kobiety, które pracują przy komputerze, mające problem z zaczerwienieniem i zmęczeniem oczu.

Kampania ma budować świadomość marki Optrex wśród grupy docelowej oraz podkreślić unikalność i innowacyjność produktu.

Kampania prowadzona jest zarówno w internecie i poza nim. Ambasadorki, które otrzymały zestawy zawierające spray Optrex, mają za zadanie rekomendować go wśród znajomych, a także dzielić się swoimi opiniami w mediach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"