Internet dobry dla produktów finansowych

Produkty finansowe przez Internet jak świeże bułeczki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tylko w listopadzie b.r. za pośrednictwem portalu finansowego Money.pl zostało wysłanych ponad 4300 wniosków on-line do instytucji finansowych. Tyle samo zapytań generują największe portale w Polsce.

Rekordowa liczba wniosków na Money.pl przełożyła się na wzrost sprzedaży produktów i usług finansowych. W listopadzie GE Bank Mieszkaniowy zanotował rekordowe obroty - 3 mln zł uruchamiając 25 kredytów, a PTF Bank - 21 kredytów samochodowych i hipotecznych. Sukces przyciąga kolejne instytucje finansowe: w grudniu br. sprzedaż rozpoczęły DomBank i Citibank Handlowy. Na styczeń 2005 planowane jest rozszerzenie oferty o kolejne trzy banki, m.in o jeden z największych banków detalicznych w Polsce - Bank Zachodni WBK SA.

-Ostatnie wyniki sprzedaży GE Banku Mieszkaniowego czy PTF Banku to sygnał, że w Internecie dobrze zarabia się już nie tylko na kontach bankowych, ale także na kredytach mieszkaniowych czy samochodowych – mówi Jerzy Warchałowski, dyrektor ds. sprzedaży on-line w Money.pl. - Już pierwsze symptomy tego trendu zauważyliśmy na początku roku, gdy za naszym pośrednictwem został uruchomiony rekordowo wysoki kredyt hipoteczny o wartości ponad 6,5 mln złotych, a także leasing na kwotę przekraczającą 1,5 mln zł.

Wzrost obrotów platformy finansowej Money.pl to rezultat popularyzacji finansów on-line wśród polskich internautów i rosnącej popularności Money.pl. Według ostatnich badań, oglądalność Money.pl kształtowała się na poziomie 532 tysięcy użytkowników w październiku i 562 tysięcy w listopadzie 2004. W stosunku do września b.r. oznacza to wzrost popularności odpowiednio o 43% i 51%. Dzięki tak dobrym wynikom, Money.pl umocniło pozycję lidera na rynku portali finansowych i biznesowych w Polsce.

Jakie działania są przyczyną tak dynamicznej ekspansji Money.pl? - Przede wszystkim konsekwentna realizacja strategii marketingowej, zarówno długo jak i krótkookresowej – mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR Money.pl. – Wśród elementów, które w największym stopniu spowodowały wzrost należy wymienić: dynamiczną promocję, stały proces poszerzania zawartości – contentu, a także szeroko rozumiane działania PR. Na uwagę zasługuje także systematyczny wzrost poziomu merytorycznego prezentowanych w portalu treści, przez co wzrasta liczba internautów regularnie korzystających z Money.pl – dodaje Piotr Krawiec.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji