"W obecnej sytuacji na rynku, dziś nikt nie wie co czeka nas zadwanaście miesięcy jednak pozostajemy optymistami. Nic nie pozwalasądzić, że nasze plany nie zostaną zrealizowane" - powiedziałWojciechowski.
Poinformował, że wyniki za styczeń i luty są dobre, wszczególności w dziale zajmującym się działalnością call center,gdzie założone budżety są przekraczane.
"Liczymy tu na poprawy marż, m.in. dzięki wirtualizacjistanowisk call center" - zaznaczył Wojciechowski. Platforma callcenter w samym IV kw. dodała ponad 17 mln do przychodów grupy(wzrost 6,8% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku) iwypracowała prawie 2,5 mln zysku (wzrost o 14 %).
"Wyniki tych spółek pozwalają Internet Group bez problemuobsługiwać dług związany z ich nabyciem" - podkreśliłWojciechowski. Zaznaczył, że spółka musi działać w sytuacji, wktórej cały rynek reklamowy nie będzie rósł znacząco, a może nawetzmaleć. Jednak rynek reklamy internetowej będzie nadal rósł, choć -być może - w słabszym tempie niż do tej pory.

"Koncentrujemy się na obszarze wsparcia sprzedaży w nowoczesnychkanałach dotarcia i rozwiązania, które są mierzalne i rozliczane zaefekt" - powiedział Wojciechowski.
Spółka zdecydowała wydłużyć okres na podjęcie decyzji oewentualnym przystąpieniu do spółki Teologic Poland, która madziałać MVNE - dostawca platformy dla wirtualnych operatorówtelefonii mobilnej.
Narastająco w I-IV kw. 2008 roku grupa miała 3,03 mln zł zyskuwobec 9,14 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio322,73 mln zł wobec 240,58 mln zł.
W ujęciu jednostkowym, narastająco w I-IV kw. 2008 roku spółkamiała 3,26 mln zł straty netto wobec 14,80 mln zł zysku rokwcześniej.











