Internet najlepszą drogą dotarcia do studentów

Z badania firmy Burst Media wynika, że najskuteczniejszym dlareklamodawców medium, poprzez które mogą dotrzeć do studentów, jestInternet - donosi serwis Marketing Charts.

km
km
Udostępnij artykuł:

Studenci przeznaczają więcej czasu na korzystanie z Internetuniż z jakiegokolwiek innego medium. 33 procent z nich spędza ponad10, a 19,6 procenta ponad 20 godzin online tygodniowo.

Dla porównania tylko 16,6 procenta ogląda więcej niż 10 godzintelewizji w tygodniu, a w przypadku radia odsetek ten wyniósł tylko5,5 procenta.

Dodatkowo studenci podczas oglądania telewizji czy też słuchaniaradia, jednocześnie korzystają z Internetu. 50,6 procenta z nichjest online podczas oglądania telewizji, a 43,5 procenta przyjednoczesnym słuchaniu radia.

Najpopularniejszym wśród studentów zajęciem online jestkorzystanie z komunikatorów internetowych. Następne w kolejnościsą: pobieranie muzyki/plików MP3, szukanie informacji oszkole/pracy, granie w gry internetowe, czytanie informacjirozrywkowych/plotek, słuchanie radia internetowego, czytanielokalnych, ogólnokrajowych i międzynarodowych newsów oraz oglądaniewideo online.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji