Internetowa marka roku

Internetowa wyszukiwarka „Google” została wybrana przez 4 tys. ekspertów z branży reklamowej marką roku 2003

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wyniki ankiety zebrała firma Interbrand, w której badaniu chodziło o stworzenie rankingu firm, które w minionym roku były najbardziej widoczne. Pomysłodawcy przedsięwzięcia nie chcieli wyłonić marki najbardziej znanej (w tej klasyfikacji od lat wygrywa Coca-Cola), lecz sprawdzić, które firmy najlepiej radziły sobie z komunikowaniem się z klientami podczas 12 miesięcy ubiegłego roku.

Wygrało Google przed firmą Apple, która od czasu wejścia na rynek muzyczny notuje renesans popularności. Trzecia pozycja przypadła „Mini”, a więc kultowej marce samochodu reaktywowanej przez BMW. W klasyfikacjach regionalnych liderzy byli nieco inni: w regionie Azji i Pacyfiku zwyciężyło Sony, w Europie i Afryce – Ikea, w Ameryce Południowej produkująca cement firma Cemex, a w USA Apple pokonało Google.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"