Pracownicy muszą zostać zaszczepieni lub przedstawić negatywny wynik testu na COVID-19 w ciągu 72 godzin od przybycia do biura - wynika z wewnętrznej notatki wysłanej do pracowników przez CEO Interpublic, Philippe'a Krakowskyego
W dokumencie tym nakreślono protokoły bezpieczeństwa, które IPG wprowadza tej jesieni.
W Stanach Zjednoczonych i na innych rynkach, na których szczepionki i testy są łatwo dostępne, pracownicy muszą zostać zaszczepieni lub przedstawić ujemny wynik testu na COVID-19 w ciągu 72 godzin od wizyty w biurze, czyli raz lub dwa razy w tygodniu.
Niezależnie od lokalnych przepisów, w biurach obowiązkowe są maseczki.
„Polityka ta, która zostanie wprowadzona w nadchodzących tygodniach, ma na celu zapewnienie naszego zbiorowego dobrego zdrowia i spokoju” – przekazał Krakowsky w notatce.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wzrost-przypadkow-koronawirusa-sklania-do-szczepien-jak-to-zrobic,7170134120921217a ##
Firma zmodernizowała również wentylację biur, zwiększyła częstotliwość sprzątania, stworzyła większe odległości między miejscami siedzącymi i zacznie korzystać z cyfrowych narzędzi do rezerwacji, aby właściwie respektować dystans społeczny.
Agencja PR Golin rozpoczęła w tym roku testowanie hybrydowego modelu pracy na Zachodnim Wybrzeżu, podczas gdy Weber Shandwick wprowadził program Juice , który ma na celu uwzględnienie elastyczności i otwartości.
Inne holdingi reklamowe niechętnie podchodzą do nakazu szczepień dla pracowników, a tylko Omnicom wymagał szczepień dla pracowników powracających do biura. Publicis poinformowała, że będzie wymagać masek tylko dla tych, którzy nie są zaszczepieni.











