Największą oglądalność “Interwencja” miała dotąd w drugim roku emisji, czyli w 2004 roku (1,84 mln widzów) oraz w 2005 roku (1,81 mln) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Natomiast najmniej widzów śledziło magazyn w 2008 roku (1,1 mln). Średnia oglądalność wszystkich wydań to 1,44 mln osób przy udziale na poziomie 18,24 proc. w grupie 4+ i 21,66 proc. w komercyjnej 16-49.
W zeszłym roku (dane do 28 grudnia) reporterski program Polsatu, nadawany wtedy w dni powszednie o 16.15, przyciągał średnio 1,54 mln widzów, co dawało stacji odpowiednio 20,71 proc. i 20,95 proc. udziału w rynku. Tym samym kanał wygrał z konkurencją, TVP 1 osiągała w tym czasie średnio 20,40 proc. udziału w grupie 4+, TVN - 14,90 proc., a TVP 2 - 5,69 proc. Polsat liderem był również w grupie komercyjnej.

Najpopularniejszym dotąd odcinkiem “Interwencji” było wydanie z 27 grudnia 2004 roku, które obejrzało 3,17 mln widzów. Wszystkie 20 najchętniej oglądanych wydań programu nadano w latach 2003-2005 poza odcinkiem 7 grudnia 2011 roku, który znalazł się na miejscu czwartym (miał 2,93 mln oglądających).
“Interwencja” z reklam przyniosła najwięcej w ub.r. - było to prawie 36,8 mln zł. Łączne wpływy z 9 lat emisji programu to niespełna 190 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dane telemetryczne pokazują, że magazyn śledzą głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
W każdym wydaniu “Interwencji” emitowane są dwa bądź trzy reportaże dotyczące różnych ludzkich spraw. Magazyn prowadzą na zmianę Adam Kuklewicz i Michał Bebło.











