Średnia widownia premierowych odcinków społeczno-interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 31 lipca 2020 roku w Polsacie (w dni powszednie około godz. 16.15-16.30) wyniosła 1,06 mln osób. Udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,29 proc. wśród wszystkich widzów, 12,28 proc. w grupie 16-49 i 13,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Interwencji” wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 31 lipca 2019 roku w Polsacie wyniosła 1,17 mln osób. Dało to Polsatowi odpowiednio 14,06 proc., 14,97 proc. i 15,85 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 110 tys. widzów.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 31 marca. Śledziło go średnio 1,55 mln osób.
Duży wzrost oglądalności „Interwencji Extra” w Polsacie News

Od poniedziałku do piątku o godz. 21.15 w Polsacie News nadawana jest „Interwencja Extra”, wydanie specjalne „Interwencji”. Magazyn w tym roku ogląda średnio 163 tys. widzów (odpowiednio 1,16 proc., 0,83 proc. i 0,96 proc. udziału).
„Interwencja Extra” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zyskała 57 tys. oglądających.
W okresie od 1 stycznia do 31 lipca br. najchętniej oglądany odcinek wyemitowano 2 kwietnia, który zgromadził 306 tys. widzów.

„Interwencję” i „Interwencja Extra” prowadzą m.in. Michał Bebło, Michał Stela i Przemysław Talkowski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/przemyslaw-talkowski-prowadzacy-interwencja-extra,7170769891203201a ##











