Zlokalizowane w Trójmieście inwestycje Invest Komfort są kreowane przez specjalnie dedykowane im autorskie zespoły projektantów. - Mieszkanie nad morzem to nie tylko dom, ale również inwestycja, która w przypadku wyjątkowego położenia i wysokiej jakości architektury z każdym rokiem zyskuje na wartości - informuje Michał Ciomek, dyrektor ds. przygotowania projektów Invest Komfort.
Kampania skierowana jest do dwóch grup klientów: mieszkańców Trójmiasta i okolic planujących zmianę mieszkania oraz mieszkańców innych regionów, którzy chcą mieć tzw. drugi dom nad morzem.
- Czas pandemii na nowo zdefiniował słowo “dom”. Doskonale zlokalizowane i zaprojektowane inwestycje Invest Komfort doskonale sprawdzają się zarówno jako mieszkania, ale też miejsca pracy jak i wypoczynku. Najnowsza kampania odwołuje się do nowych funkcji “domu” - mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Agencja Communication Unlimited opracowała wielokanałową, ogólnopolską komunikację on-line i off-line: digital, social media, prasa, outdoor. Agencja zajęła się również zakupem mediów.











