„Inwazja smaku” reklamuje Mlekołaki (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki produkowanych przez Lubellę. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Inwazja smaku w Mlekołaku” - przygotowały firmy Hand Made i ZenithOptiMedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Mlekołaków rozgrywa się w wyjątkowej fabryce tych płatków, gdzie dzieci i rodzice odkrywają ich udoskonalony smak, w czym pomagają im bohaterowie z opakowań tych produktów. Celem kampanii jest podkreślenie udoskonalonej jakości Mlekołaków oraz zwrócenie uwagi, że tę jakość gwarantuje Lubella.

W ramach akcji 30-sekundowy spot jest emitowany w kanałach takich jak TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TV 4 i TVN 7. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptiMedia Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"