IPG Mediabrands przejmuje globalną obsługę mediową Dyson od Mindshare

Grupa reklamowa IPG Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative wygrała przetarg na globalną obsługę mediową firmy Dyson, producenta m.in. odkurzaczy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
IPG Mediabrands przejmuje globalną obsługę mediową Dyson od Mindshare
John Dyson

Przetarg na globalną obsługę mediową firmy Dyson trwał od wiosny br. Budżetu bronił dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP) pracujący dla tej marki od 8 lat.

Szacuje się, że roczny budżet mediowy marki wynosi ok. 600 mln dolarów.

IPG Mediabrands ma zająć się planowaniem i zakupem mediów oraz SEO. Współpraca obu firm rozpocznie się 1 kwietnia 2022 roku. Nie ujawniono, na jak długo zawarto umowę o współpracy. Nie podano też nazw pozostałych uczestników przetargu.

Nie wiadomo jeszcze, która z agencji mediowych IPG Mediabrands - UM czy Initiative - zajmie się obsługą marki Dyson. Nieoficjalnie mówi się o tym, że zostanie do tego powołany specjalny, dedykowany zespół.

Przetarg koordynowała firma Mediasense.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+