iPhone: duże zainteresowanie nie przełoży się na sprzedaż

Z badania firmy Markitecture wynika, że zaledwie 6 procent Amerykanów zamierza zakupić iPhone - najnowszy produkt firmy Apple.

News Factor - km
News Factor - km
Udostępnij artykuł:

11 procent respondentów stwierdziło, że szansa iż zakupią iPhone wynosi pół na pół albo lepiej, a 89 procent, że szansa taka jest mniejsza niż pół na pół. Około 2/3 badanych w ogóle nie przymierza się do zakupu telefonu. Główny powód ich niechęci to cena. Apple ustaliło ją na 499 dolarów za model 4GB i 599 dolarów za 8 GB.

77 procent z 1300 przebadanych przez Markitecture respondentów powiedziało, że przynajmniej w niewielkim stopniu są zaznajomieni z nowym produktem firmy Apple. 41 procent z nich uznało, że iPhone jest "doskonały lub bardzo dobry", a 21 procent stwierdziło, że najlepiej do niego pasującym określeniem jest "przeciętny lub kiepski".

Apple planuje sprzedać 10 milionów iPhone'ów do końca 2008 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"