iPhone już wpłynął na branżę komórkową

16 procent osób planujących w ciągu najbliższego pół roku kupićtelefon komórkowy, wyda swoje pieniądze na iPhone - wynika zsondażu firmy ChangeWave.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod tym względem na drugim miejscu uplasowała się Motorola zwynikiem 14 procent.

Respondenci zostali m.in. zapytani o ich poziom zadowolenia zposiadanego obecnie telefonu komórkowego. Produkt Apple zanotowałtu zdecydowanie najwyższy wskaźnik satysfakcji - 77 procent.

Za iPhonem znalazł się BlackBerry firmy Research In Motion (50procent), a następnie urządzenia Sanyo (48 procent), LG (41procent), Nokii (39 procent), Samsunga (37 procent), Motoroli (36procent), Palm (34 procent) oraz Sony Ericssona (29 procent).

Z badania ChangeWave wynika, że najbliższe miesiące będą bardzokorzystne dla operatora komórkowego AT&T, który posiadawyłączność na sprzedaż iPhone'ów w USA. 30 procent respondentówplanuje przenieść się do sieci AT&T w ciągu najbliższychsześciu miesięcy. Nietrudno domyślić się, że główną przyczynątakiego zachowania jest chęć posiadania najnowszego produktu firmyApple.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"