PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Naziemna telewizja przetrwa do 2040 roku? Ruszyła kampania w tej sprawie
Naziemna telewizja przetrwa do 2040 roku? Ruszyła kampania w tej sprawie
Aż 82 proc. Polaków deklaruje, że umie jeździć na rowerze. To najwięcej na świecie
Polacy chętnie obchodzą Walentynki. 1/5 wyda w tym roku ponad 200 zł
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Agnieszka Antecka: z Ipsos do Kantar
Agnieszka Antecka: z Ipsos do Kantar
Ipsos zmniejszył przychody w 2020 roku. Covid utrudnił badania, nie było zwolnień
Ipsos zmniejszył przychody w 2020 roku. Covid utrudnił badania, nie było zwolnień
Dwie trzecie Polaków spędza więcej czasu przed komputerem w pandemii
Ipsos ze wzrostem wpływów o 10 proc. i 6,1 mln zł zysku. Epidemia opóźniła część badań
Ipsos ze wzrostem wpływów o 10 proc. i 6,1 mln zł zysku. Epidemia opóźniła część badań
Firmy badawcze wracają do realizacji badań face-to-face
Niedoszacowany wynik Andrzeja Dudy w sondażach przedwyborczych. „Często odmowa odpowiedzi, wyborcy są podejrzliwi” (opinie)
Niedoszacowany wynik Andrzeja Dudy w sondażach przedwyborczych. „Często odmowa odpowiedzi, wyborcy są podejrzliwi” (opinie)
Kantar, Ipsos, ARC Rynek i Opinia w przetargu Kancelarii Premiera na badania społeczne
W niedzielę Ipsos przeprowadzi około 50 tys. ankiet wśród wyborców
Ipsos przeprowadzi exit poll w czasie wyborów prezydenckich. Wyniki w TVP, TVN i Polsacie
Firmy badawcze ze spadkiem obrotów z powodu epidemii. Mniej nowych zleceń, bez ankiet twarzą w twarz
Firmy badawcze ze spadkiem obrotów z powodu epidemii. Mniej nowych zleceń, bez ankiet twarzą w twarz