PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W niedzielę druga tura wyborów samorządowych. Ipsos z exit poll w trzech miastach
W niedzielę druga tura wyborów samorządowych. Ipsos z exit poll w trzech miastach
Różnice między exit poll a oficjalnymi wynikami wyborów. "Nasze modele nie zadziałały tak, jakbyśmy sobie tego życzyli"
Różnice między exit poll a oficjalnymi wynikami wyborów. "Nasze modele nie zadziałały tak, jakbyśmy sobie tego życzyli"
Ipsos przeprowadzi badanie exit poll dla TVP, TVN i Polsatu
Ipsos przeprowadzi badanie exit poll dla TVP, TVN i Polsatu
Rusza wspólny projekt Ipsosu i Mediahub
Rusza wspólny projekt Ipsosu i Mediahub
Sztuczna inteligencja i badania Ipsos z Polski wśród tematów forum w Davos
Sztuczna inteligencja i badania Ipsos z Polski wśród tematów forum w Davos
PBS wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów
PBS wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów
Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów
Ipsos, PBS i Research Collective w przetargu Krajowego Instytutu Mediów
Ipsos przez wysoką frekwencję przeprowadził 20 tys. ankiet więcej, wyniki oszacował precyzyjnie
Sondaż Ipsos late poll: PiS - 36,6 proc.; KO - 31 proc.; Trzecia Droga - 13,5 proc.; Lewica - 8,6 proc.; Konfederacja - 6,4 proc.
Sondaż Ipsos late poll: PiS - 36,6 proc.; KO - 31 proc.; Trzecia Droga - 13,5 proc.; Lewica - 8,6 proc.; Konfederacja - 6,4 proc.
Dzięki exit poll poznamy szacunkowe, wstępne wyniki głosowania w niedzielę. Jak jest robione to badanie?
Ipsos z wspólnym badaniem exit poll dla TVP, TVN i Polsatu, będą też szacunki głosowania w referendum
Ipsos zbada wizerunek Warszawy
Dwie trzecie Polaków rozumie, czym jest sztuczna inteligencja
Ogólnopolska Grupa Badawcza zrealizuje w trakcie wyborów własne badanie exit poll
ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów
ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów
Cztery instytuty chcą realizować dla Krajowego Instytutu Mediów badanie założycielskie
Cztery instytuty chcą realizować dla Krajowego Instytutu Mediów badanie założycielskie
Sondaż wyborczy Ipsosu: PiS ma 34 proc., KO - 27 proc., Polska 2050 - 10 proc.
Sondaż wyborczy Ipsosu: PiS ma 34 proc., KO - 27 proc., Polska 2050 - 10 proc.
Zabytki szansą dla miejscowości, w których się znajdują. Najwięcej w dolnośląskim
Zabytki szansą dla miejscowości, w których się znajdują. Najwięcej w dolnośląskim
Konsumenci odwracają się od nieetycznych i antyspołecznych marek
Konsumenci odwracają się od nieetycznych i antyspołecznych marek
Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska
Michał Rogowski chief growth officerem w Ipsos Polska
Ipsos przyzwyczaił się do epidemii. W górę przychody i zysk
Ipsos przyzwyczaił się do epidemii. W górę przychody i zysk
Naziemna telewizja przetrwa do 2040 roku? Ruszyła kampania w tej sprawie
Naziemna telewizja przetrwa do 2040 roku? Ruszyła kampania w tej sprawie
Aż 82 proc. Polaków deklaruje, że umie jeździć na rowerze. To najwięcej na świecie
Polacy chętnie obchodzą Walentynki. 1/5 wyda w tym roku ponad 200 zł
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok
Ipsos, PBS, Brainlab w przetargu Krajowego Instytutu Mediów, budżet to 13,28 mln zł
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Krajowy Instytut Mediów rusza z nowym przetargiem na badanie założycielskie, poprzedni unieważniono
Agnieszka Antecka: z Ipsos do Kantar
Agnieszka Antecka: z Ipsos do Kantar
Ipsos zmniejszył przychody w 2020 roku. Covid utrudnił badania, nie było zwolnień
Ipsos zmniejszył przychody w 2020 roku. Covid utrudnił badania, nie było zwolnień
Dwie trzecie Polaków spędza więcej czasu przed komputerem w pandemii
Ipsos ze wzrostem wpływów o 10 proc. i 6,1 mln zł zysku. Epidemia opóźniła część badań
Ipsos ze wzrostem wpływów o 10 proc. i 6,1 mln zł zysku. Epidemia opóźniła część badań
Firmy badawcze wracają do realizacji badań face-to-face