ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów

Firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczący realizacji badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów

Oferty w nim złożyły cztery firmy badawcze: PBS (z ceną 1,84 mln zł), Ipsos (z ceną 1,67 mln zł), ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ( z ceną 1,65 mln zł) oraz Research Collective (z ceną 1,75 mln zł). Ta ostatnia firma obecnie realizuje na zlecenie KIM badanie założycielskie - po wygranym przetargu w lipcu 2022 roku.

KIM do współpracy wybrał ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku. Firma ma przystąpić do badania (wywiadów) od dnia 1 lipca 2023 roku i ma je realizować do 20 grudnia br.

Wyniki badania założycielskiego mają pozwolić na wyznaczenie populacji, subpopulacji oraz wyliczenie struktury użytkowników usług medialnych do innych badań. Cykliczność badania założycielskiego z kolei ma zapewnić stały dostęp do informacji o populacji. Badanie to ma charakter ilościowy i będzie realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów lub tabletów (F2F CAPI/TAPI) i/lub telefonicznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu