- Chcemy lepiej zrozumieć, co odróżnia i łączy ludzi – czy to wyłącznie wiek, czy także wartości i styl życia. Szukamy nowych podejść do wszechobecnych narracji pokoleniowych i stereotypów, które bywają krzywdzące – mówi Anna Karczmarczuk, prezeska Ipsos.
Projekt ma dostarczyć dane i analizy przydatne dla marketerów, strategów, specjalistów ds. komunikacji i HR oraz ekspertów od polityki publicznej.
„Prawda o Pokoleniach” ma na celu przedstawienie rzetelnych analiz, które pozwolą lepiej zrozumieć zróżnicowane potrzeby współczesnych generacji. Jak podkreślają autorzy projektu, nowe podejście do pokoleń jest niezbędne w szybko zmieniającym się środowisku biznesowym i społecznym.
- Łączenie i budowanie mostów między pokoleniami to klucz do wzbogacenia dialogu zarówno w biznesie, jak i w społeczeństwie – dodaje Ewa Góralska, managing director Mediahub.

Pierwsze wyniki badań zostaną zaprezentowane 24 września podczas sesji „Narracje pokoleniowe” na konferencji Insummit. Kluczowym punktem sesji będzie debata, w której eksperci z dziedziny socjologii, kultury, marketingu i badań przedstawią argumenty za lub przeciw w dyskusji o wpływie narracji pokoleniowych na społeczeństwo.











