IQ Marketing dla Coca-Coli

Kampania promocyjna firmy Coca-Cola "Wejdź w rytm" dobiegła końca

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

28 marca był ostatnim dniem odbioru nagród w promocji - zestawów płyt kompaktowych z pięcioma najbardziej pożądanymi przez młodych ludzi rodzajami muzyki.

Agencja IQ Marketing (Poland) była odpowiedzialna za obsługę całej kampanii promocyjnej w zakresie public relations. Celem akcji PR było budowanie świadomości muzycznych hitów obecnych na 5 promocyjnych płytach Coca-Coli oraz wywołanie dodatkowego zainteresowania promocją. Agencja opracowała strategię aktywności PR w lokalnych stacjach sieci Eska oraz zorganizowała lokalne eventy.

Podczas 6 tygodni trwania akcji (od 20 stycznia do 28 lutego) we wszystkich stacjach radiowych Eska wyemitowano prawie 950 hitów z kolekcji Coca-Coli, przeprowadzono ok. 1500 konkursów, w których wielbiciele muzycznych rytmów mogli wygrać zestawy płyt z najlepszymi hitami światowych list przebojów oraz zaproszenia do lokalnych klubów muzycznych.

W ramach działań wspierających PR w pięciu miastach Polski (Trójmiasto, Poznań, Łódź, Wrocław i Warszawa) pojawił się oryginalny, dwupiętrowy "Klubowy Autobus Coca-Coli". Autobus wyruszał w trasę w piątkowy i sobotni wieczór o godz. 20.00 i odwiedzał popularne lokalne kluby muzyczne. Podczas całej podróży trwającej ok. 8 godz. w autobusie trwała szalona impreza, DJ miksował muzykę z promocyjnej kolekcji 5 płyt Coca-Coli: POP, Dance, Techno, Rock i Hip-Hop, w radio Eska na bieżąco przekazywane były informacje dotyczące trasy autobusu i zabawy na pokładzie. Gorącą atmosferę podgrzewały liczne konkursy z nagrodami oraz zsynchronizowana z muzyką gra świateł. Uczestnicy imprezy mogli, m.in. wypróbować swoje zdolności wokalne, sprawdzić znajomość utworów znajdujących się na promocyjnych płytach i wygrać: zestawy 5 płyt, mini płyty CD, T-shirty z logo "Wejdź w rytm" i orzeźwiającą Coca-Colę. Gorące rytmy cichły dopiero o 4 nad ranem.... by już wkrótce rozkręcić kolejną imprezę.

W ubiegłym roku agencja IQ Marketing (Poland) odpowiedzialna była za przygotowanie i realizację serii unikalnych eventów pod hasłem "Gorący pociąg do muzyki" wspierających kampanię promocyjną Coca-Coli "Gorąca Piątka 2003", odbywających się w pięciu wagonach jadącego pociągu, w 13 miastach Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele