Kampania jest oparta na zdjęciach wykonanych w Rejkiawiku i okolicach. Część „On” pokazuje młodych ludzi podczas kameralnych koncertów, natomiast część „Off” - wędrówkę pary bohaterów za miasto, wśród surowej, księżycowej przyrody.

Zdjęcia mają podkreślać muzyczne klimaty i autentyczność jako kluczową cechę marki House oraz prezentować jeansowe stylizacje.
Akcja reklamowa oprócz fotografii obejmuje kilka klipów wideo. Wprowadzeniu do sklepów jesiennej kolekcji towarzyszy też udostępnienie nowej odsłony serwisu House.pl i nowych witryn we wszystkich salonach marki. Szczegółowy plan aktywności w mediach nie jest jeszcze znany.

Zdjęcia wizerunkowe przygotował Rafał Milach, a realizacją spotów zajął się Bart Pogoda (obaj reprezentowani są przez agencję AFPhoto). Nad koncepcją i realizacją sesji czuwał Grzegorz Chyła i Maciej Czarnecki z zespołu marketingu House oraz Piotr Spodnik i Kamila Ławniczuk z AFPhoto.












