Isobar i Carat z aplikacją HBB TV dla marki Jacobs

Mondelez International rusza z działaniami promującymi markę Jacobs w HBB TV. Za realizację akcji odpowiadają, należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar i dom mediowy Carat. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do końca maja miłośnicy kawy Jacobs, posiadający odbiorniki wyposażone w technologię HBB, będą mogli zapoznać się z ciekawymi przepisami na niestandardowe kawy. Wykorzystując aplikację użytkownicy dowiedzą się m.in. jak przygotować limonitę czy kawę o smaku gruszki. Autorką wszystkich przepisów jest Anna Starmach, absolwentka prestiżowej, francuskiej szkoły kucharskiej Le Cordon Bleu i jurorka polskiej edycji programu MasterChef.

Stworzona przez agencję Isobar aplikacja wspiera promocję konsumencką oraz brandową stronę marki Jacobs www.przepisynakawe.pl. Kontent wykorzystany w aplikacji został dostarczony przez dział marketingu Jacobs. 

Aplikację wspierają działania mediowe zaplanowane przez Carat. Akcji towarzyszy m.in. lokowanie produktu w „Pytaniu na Śniadanie”. Działania potrwają do końca maja. Zgodnie z raportem Gemius z grudnia 2014 r. HBB TV ma w Polsce ponad milion aktywnych użytkowników. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"