Funkcja dyrektora kreatywnego była nieobsadzona w Isobar Polska od października ub.r., kiedy z agencji odszedł Yuri Drabent. Zarządzenie działem kreacji przejęli wtedy Joanna Biernacka, Maciej Kozina i Bartosz Biały, obejmując funkcje zastępców dyrektora kreatywnego.
Obecnie Joanna Biernacka awansowała na stanowisko dyrektora kreatywnego, a jej zastępcą będzie Maciej Kozina. Biernacka pracuje w Isobar Polska od maja ub.r., objęła wtedy, tak samo jak Kozina, funkcje creative group head. Wcześniej była związana m.in. z agencjami Ammirati Puris Lintas, Leo Burnett, G7 i Ogilvy & Mather.
Współtworzyła m.in. akcje „Język polski jest Ą-Ę”, „Fail Hitler” oraz kampanie wprowadzające na rynek marki nju mobile i Heyah. Za swoje prace otrzymała nagrody w konkursach Cannes Liones (Złoty i Srebrny Lew), Golden Drum (kilka złotych statuetek), Epica Awards (złoto), Effie (m.in. Grand Prix), KTR oraz The Sabre Awards (srebro).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dentsu-aegis-network-polska-powoluje-isobar-poland-group-na-czele-agata-szeliga-staszkiewicz-odchodzi-maciej-skrzypczak ##
Jednocześnie Mariusz Drzewiecki objął w Isobar Polska funkcję studio directora. Będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem designerów pracujących w agencji oraz za utrzymanie wysokiej jakości projektów. Poprzednio zajmował się tym Bartosz Biały, który w marcu br. przeszedł z agencji do działu content marketingu Grupy Onet-RAS Polska.
Drzewiecki jest związany z Isobar Polska od 2014 roku, poprzednio zajmował stanowisko head of graphic designers. Wcześniej przez dwa lata pełnił analogiczną funkcję w agencji Socelizer, którą w 2014 roku kupiła Dentrsu Aegis Network Polska.
Pracował również w kilku poznańskich agencjach reklamowych. Realizował projekty dla takich firm i marek jak Warta, Ferrero, AXA, Mastercard, Eurobank, Play, Radio ZET i Provident. Jest absolwentem Akademii Sztuk Wizualnych w Poznaniu.











