W kampanii „Ocieplaj dom, a nie klimat” Isover zwraca uwagę, że termoizolacja to sposób na oszczędności w kosztach ogrzewania.
Kampania w internecie ruszyła z początkiem roku i emitowana będzie do końca lutego br. Kreacje #LBS widoczne są na stronach głównych najpopularniejszych polskich portali, w serwisach lokalnych oraz na kanałach social media. Przez cały styczeń, równolegle trwa komunikacja marki Isover na tablicach wielkoformatowych zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/isover-ocieplenie-domu-pomaga-zmniejszyc-rachunki-za-ogrzewanie ##
Szczegóły dotyczące termomodernizacji oraz możliwości dofinansowania znajdują się na stronie lepiejbezsmogu.pl. Z pomocą dedykowanej zakładki możliwe jest również wyliczenie oszczędności wynikających z termoizolacji oraz pobranie darmowego, poradnikowego e-booka.

Za przygotowanie kampanii odpowiada Mindshare Polska, a kreacje na jej potrzeby stworzyła agencja Advertiva.











