iSpot z pierwszą w historii kampanią w Cinema City

W kinach Cinema City w całej Polsce wystartowała pierwsza w historii kampania autoryzowanych salonów i serwisów iSpot, dedykowanych produktom marki Apple.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
iSpot z pierwszą w historii kampanią w Cinema City

W związku ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego i akademickiego, marka kieruje swój przekaz głównie do pełnoletnich uczniów oraz studentów. Kampania obejmuje projekcję 30-sekundowego spotu na ekranach kin oraz komunikację na nośnikach offscreen w holach (videowall i ekrany plazmowe) we wszystkich kinach sieci Cinema City w kraju.

 Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada należąca do Group One agencja mediowa Value Media. Działania w sieci Cinema City koordynuje New Age Media.   

Salony iSpot są obecne przede wszystkim w dużych centrach i lokalizacjach handlowych w Polsce. Główny przekaz kampanii skoncentrowany jest na zastosowaniu produktów marki Apple w nauce i w różnego typu aktywnościach autoprezentacyjnych. 

W spocie podkreślone są trzy kluczowe cechy produktów Apple, tj.: zaawansowane zabezpieczenia, kompatybilność MacBooka z iPhonem oraz wytrzymałość baterii. Marka przygotowała również „zniżkę edukacyjną” – 11 proc. dla uczniów i studentów, którzy ukończyli 18. rok życia oraz dla pracowników sektora edukacji. Kampania potrwa do końca sierpnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji