iStore.pl partnerem technologicznym Strefy marek serwisu Allegro

W sierpniu swój debiut na rynku e-commerce miała Strefa marek Allegro. Partnerem technologicznym wirtualnej galerii handlowej jest platforma iStore.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Strefa marek pozwala użytkownikom Allegro na zakup wyłącznie markowych produktów, oferowanych przez właścicieli marek, bądź wyznaczonych przez nich przedstawicieli. Wśród produktów renomowanych podmiotów dostępnych w Strefie znalazły się popularne marki sprzętu elektronicznego, odzieżowego, produkty z branży Dom i ogród czy też produkty dla dzieci. Asortyment produktowy, jak również liczba współpracujących ze Strefą Marek podmiotów, będą sukcesywnie rozbudowywane.

Technologia iStore.pl

Silnik i zaplecze technologiczne Strefy marek oparte są na oprogramowaniu iStore.pl. Panel administracyjny dla każdego ze sklepów Strefy, jak również interface potrzebny do automatycznej wymiany informacji funkcjonują w ramach platformy iStore.pl. Specjaliści  iStore.pl czuwali nad tym, aby pomiędzy Strefą marek Allegro a serwisem Allegro zachowana została funkcjonalna i wizualna spójność. Dzięki temu, Kupujący poruszający się pomiędzy tymi platformami będą mieli poczucie, że cały czas pozostają w jednym serwisie.  

Jak pokazuje przykład Strefy marek, elastyczność platformy iStore.pl pozwala na dostosowanie możliwości oprogramowania pod kątem różnych potrzeb. Staramy się, aby nasze oprogramowanie pozwalało na coraz większą automatyzację procesów zachodzących w sklepie internetowym, kolejne miesiące naszej pracy będą właśnie temu poświęcone – mówi Joanna Kozińska, dyrektor platformy iStore.pl.

Strefa dostępna jest na stronie www.strefamarek.allegro.pl 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"