„It’s my life! To moje życie” podnosi oglądalność TTV, nowy program śledzi 304 tys. widzów

Nowy program „It’s my life! To moje życie” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 304 tys. widzów. Cykl ma wyraźne wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„It’s my life! To moje życie” podnosi oglądalność TTV, nowy program śledzi 304 tys. widzów

Nowy cykl „It’s my life! To moje życie” na antenie TTV oglądać można we wtorki o godz. 22.00 i 22.30, począwszy od 1 września br. Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków programu wyniosła 304 tys. osób, co przełożyło się na 3,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 5,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Przyciągnął uwagę 358 tys. osób.

grafika

„It’s my life! To moje życie” podnosi również wyniki TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. Rok temu we wtorkowe wieczory od 22.03 do 23.05 (3, 10 i 17 września) stacja miała 2,08 proc. udziału w 4+ i 3,28 proc. w 16-49.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gogglebox-przed-telewizorem-13-od-30-wrzesnia-rowniez-w-srody,7170469388899969a ##

W ramach „It’s my life! To moje życie” piątka nieznajomych młodych osób mieszka razem w wynajmowanym mieszkaniu w Krakowie. Kamery programu towarzyszą bohaterom na każdym kroku. Mogą ich odwiedzać znajomi i rodzina, do dyspozycji mają również nieograniczony dostęp do swoich telefonów i internetu. Po miesiącu będą musieli jednak zdecydować, czy zostają na kolejny - czy stać ich na wynajęcie mieszkania, czy nadal chcą mieszkać razem.

Zdjęcia do programu powstały w Krakowie. Za jego produkcję odpowiada firma Django Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem