Itaka zaczyna już sprzedaż oferty na lato 2021, w promocji „Marzenia w cenie spełnienia”

Biuro podróży Itaka rozpoczęło już sprzedaż swojej oferty na lato 2021 roku. Reklamuje ją pod hasłem „Zostań z nami i odkryj świat na nowo”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Itaka zaczyna już sprzedaż oferty na lato 2021, w promocji „Marzenia w cenie spełnienia”

Oferta „Lato 2021” Itaki obejmuje 712 hoteli w 46 destynacjach wypoczynkowych i 138 wycieczek objazdowych do 43 krajów. Oprócz tradycyjnych kierunków turystycznych (m.in. Hiszpania z Wyspami Kanaryjskimi i Balearami, Grecja, Turcja, Włochy, Portugalia, Egipt, Tunezja) w ofercie są wyjazdy m.in. na Madagaskar, Malediwy, Wyspy Zielonego Przylądka, Zanzibar i Curaçao.

Firma podkreśla, że oferta objęta jest promocją „Marzenia w cenie spełnienia”. Przy zakupie do 30 czerwca br. dostępne są tylko 15 proc. zaliczki, 3 proc. zniżki dla stałych klientów i 50 proc. rabatu dla dziecka w wybranych hotelach.

Itaka zapewnia, że nie zmieni się ostateczna cena podróży, oraz można bezkosztowo zmienić rezerwację.

Dlaczego firma już teraz zaczyna sprzedaż oferty na lato przyszłego roku? - Tak wczesne rozpoczęcie sprzedaży zostało podyktowane chęcią umożliwienia Klientom zaplanowania przyszłych wakacji już teraz, oraz dostarczenia nowego produktu sprzedażowego współpracującym biurom podróży - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Ala Kaźmierczak, kierownik działu marketingu w Itace.

Nie odpowiedziała natomiast na pytania, jak mocno epidemia koronawirusa wpłynęła na działalność firmy: o ile zmalała sprzedaż od połowy marca i jakie oszczędności wprowadzono.

Nowa oferta będzie wsparta działaniami reklamowymi pod hasłem „Zostań z nami i odkryj świat na nowo”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/turystyka-wroci-do-normy-najwczesniej-na-wielkanoc-2021,7170713128150657a ##

W 2018 roku Itaka zanotowała 2,5 mld zł przychodów z organizacji podróży i 24,53 mln zł zysku netto, wobec 2,15 mld zł wpływów i 20,89 mln zł zysku netto rok wcześniej. Pod względem wpływów była liderem na polskim rynku turystycznym. Nie podała jeszcze swoich wyników finansowych za ub.r.

W marcu 65 proc. mniej turystów w Polsce

Natomiast platforma eSky.pl, sprzedająca głównie bilety samolotowe i noclegi w hotelach, w marcu i kwietniu zwolniła 94 pracowników ze swoich polskich biur i kilkadziesiąt osób z zagranicznych oddziałów. Na stanowisko jej prezesa wrócił właśnie Łukasz Habaj, jeden ze współzałożycieli firmy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kiedy-zakonczenie-epidemii-covid-19-koronawirus,7170712954161281a ##

Według danych GUS w pierwszym kwartale br. wydatki Polaków na turystykę wyniosły 10,4 mld zł, o 17 proc. mniej niż rok wcześniej. W przypadku wydatki na jednodniowe podróże w kraju nastąpił spadek o ok. 14 proc. do ok. 6,6 mld zł

Tylko w marcu z noclegów w obiektach turystycznych z minimum 10 miejscami skorzystało ok. 935 tys. osób, o 65 proc. mniej niż rok wcześniej. Na tę liczbę złożyło się ok. 165 tys. turystów z zagranicy i ok. 770 tys. z kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji