Jacobs Douwe Egberts klientem Ogilvy Polska

Jacobs Douwe Egberts rozpoczął współpracę z agencją strategiczno-kreatywną Ogilvy Polska. Agencja będzie głównie odpowiedzialna za lokalne wsparcie komunikacyjne marki Jacobs oparte o globalną strategię marki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jacobs Douwe Egberts klientem Ogilvy Polska

Pierwszym wspólnym projektem jest kampania promująca nowe pozycjonowanie kawy Jacobs „Doceniaj, to co wspaniałe", obejmująca działania niestandardowe out of home – między innymi innowacyjną dla marki kampanię na nośnikach 3D w kilku dużych miastach oraz komunikację w przejściu podziemnym metra w centrum Warszawy.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszych efektów współpracy – mówi Anna Wysocka, Jacobs equity marketing manager JDE Polska. - Wypracowane reklamy 3D oraz kreacja z trójwymiarowymi instalacjami i drukiem soczewkowym w przejściu podziemnym, świetnie wpisały się w nową strategię marki i co najważniejsze, bardzo przyciągały uwagę przechodzących.

JDE i Ogilvy współpracuje też na poziomie globalnym, a tym roku współpraca została rozszerzona na rynek polski. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK