Z badania wynika, że w Australii, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Norwegii, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich ze smartfonów korzysta ponad 50 proc. populacji. Ponad 40-proc. penetrację odnotowano w kolejnych siedmiu krajach: USA, Nowej Zelandii, Danii, Irlandii, Holandii, Hiszpanii i Szwajcarii.
Inne wybrane wyniki:
- 80 proc. użytkowników smartfonów z USA nigdy nie wychodzi z domu bez swojego urządzenia, a 1/3 prędzej niż z niego zrezygnowałaby z telewizora, - 68 proc. użytkowników smartfonów z Chin, 73 proc. z Arabii Saudyjskiej i 72 proc. z Argentyny codziennie korzysta z internetowych wyszukiwarek, - 91 proc. egipskich i 88 proc. brazylijskich użytkowników smartfonów korzysta z portali społecznościowych, - 41 proc. egipskich użytkowników smartfonów dokonuje zakupów przez internet, - 76 proc. japońskich użytkowników smartfonów codziennie łączy się z internetem, - w Chinach ze smartfonów korzysta 33 proc. populacji, - 80 proc. Japończyków używa swoich smartfonów jednocześnie korzystając z innych mediów; 53 proc. korzysta z telefonu w trakcie oglądania telewizji, a 30 proc. podczas surfowania po sieci na komputerze, - 51 proc. amerykańskich użytkowników smartfonów korzysta z nich jednocześnie słuchając muzyki, - 36 proc. użytkowników smartfonów z Hiszpanii jednocześnie czyta czasopisma

Dokument dostępny jest na stronie Our Mobile Planet i można przeglądać go w interaktywny sposób. Stworzone indywidualnie zestawienia wybranych informacji można przesłać e-mailem.
Raport Google, przygotowany we współpracy z Mobile Marketing Association oraz Interactive Advertising Bureau, został oparty na badaniu przeprowadzonym przez Ipsos MediaCT w 26 krajach (Argentyna, Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Kanada, Chiny, Dania, Egipt, Finlandia, Francja, Niemcy, Irlandia, Włochy, Japonia, Meksyk, Holandia, Nowa Zelandia, Norwegia, Arabia Saudyjska, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Wielka Brytania, USA).











