Przychody Music TV od Telewizji Polsat poszły w górę rok do roku z 295,4 do 35,7 tys. zł, o od pozostałych podmiotów z grupy Cyfrowy Polsat (na czele z Polsat Media, odpowiadającym za sprzedaż oferty reklamowej wszystkich stacji z holdingu) - z 25,53 do 19,38 mln zł.
Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. Eska TV miała 0,23 proc. udziału w rynku oglądalności, wobec 0,33 proc. przed rokiem. Wynik Eska Extra zmalał z 0,04 do 0,03 proc., a Eska Rock TV jak przed rokiem zanotowała 0,01 proc.
Music TV to jeden z kilku nadawców stacji z naziemnej telewizji cyfrowej, których oglądalność i wyniki biznesowe znacząco zmalały w roku, w którym zmieniono standard emisji na DVB- T2 HEVC, przy czym stacje Telewizji Polskiej nadal są nadawane także w poprzednim standardzie.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-fittest-pensioner-kiedy-premiera-ramowka-edward-miszczak,7169503063373441a ##

Koszty operacyjne Music TV zmalały tylko minimalnie - o 0,4 proc. do 21,35 mln zł. Wydatki na usługi obce spadły z 14,12 do 14,09 mln zł, na podatki i opłaty - z 2,52 do 2,1 mln zł, a na wynagrodzenia - z 1 mln do 675 tys. zł. Natomiast koszty amortyzacji wzrosły z 3,65 do 4,31 mln zł.
Wydatki wobec Telewizji Polsat zmalały z 5,47 do 4,9 mln zł, a wobec pozostałych spółek z grupy Cyfrowy Polsat poszły w górę z 461,3 do 742,7 tys. zł.
Spółka zanotowała w ub.r. 933,3 tys. zł straty operacyjnej i 1,11 mln zł straty netto, wobec odpowiednio 5,03 i 3,74 mln zł zysku rok wcześniej.











