- Jakiś czas temu stworzyliśmy w social mediach Playera społeczność Player Bliżej, której członkowie mieli możliwość obejrzenia prapremier naszych produkcji, wzięcia udziału w wyjątkowych wydarzeniach i spotkaniach ze swoimi idolami. Z kolei my dostajemy od nich potrzebny feedback, który stymuluje nas do ciągłego rozwoju i kolejnych pomysłów. Chcąc wyróżnić tych najwierniejszych przyjaciół Playera, postanowiliśmy stworzyć nową grupę – ambasadorów - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
Wybór ambasadorów zostanie dokonany spośród najbardziej aktywnych członków społeczności Player Bliżej - Ich zadaniem będzie - w zasadzie to, co już robią - nieść w świat dobre słowo na temat Playera i jego produkcji - podkreślają przedstawiciele Playera.
Ambasadorzy będą mieli możliwość udział w wydarzeniach organizowanych przez Playera - tych specjalnych, jak również oficjalnych. Będą mogli poznać kulisy produkcji, a także twórców i serialowe gwiazdy. Specjalnie przygotowane dla nich zostaną konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Player zorganizuje znów Player Day
Jakie wydarzenia będą organizowane dla społeczności Playera? - Wszystko wskazuje na to, że jesienią ponownie spotkamy się z naszymi fanami podczas Player Day, czyli wydarzenia, które tworzymy specjalnie z myślą o nich. Prapremierą „Pati” rozpoczęliśmy również cykl spotkań przy okazji premier tytułów wyczekiwanych przez użytkowników. Myślimy również o stworzeniu kolejnych okazji do spotkania z naszymi fanami, ale na razie jeszcze za wcześnie na szczegóły - podaje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-pati-player-zwiastun-serial-spin-off-skazana-data-premiery-obsada,7169660508681857a ##

Dziś biblioteka Player Original obejmuje m.in. takie produkcje jak “Chyłka”, “Szadź”, “Skazana”, “Behawiorysta”, “Pajęczyna”, “Kontrola”, „Mój agent”, “Tajemnica zawodowa”, “Żywioły Saszy - Ogień”, czy “Nieobecni”. Każda premiera serialu w Playerze plasuje się w czołówce trzech najchętniej oglądanych tytułów w serwisie. Dopiero po premierze w serwisie produkcje trafiają na antenę TVN.
Player oferuje pakiet z reklamami za 10 zł i pakiet bez reklam za 20 zł. Jest jeszcze pakiet z kanałami bez reklam za 40 zł miesięcznie, a także pakiety z ofertą HBO Max i Canal+.
Serwis nie podaje aktualnej liczby klientów. Według badania Mediapanel w lutym br. Player.pl miał 3,48 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 2 godziny, 26 minut i 36 sekund.











