TVN24 liderem kanałów informacyjnych, duży spadek TVP3 i Polsat News

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w styczniu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 750 proc.), a największy spadek odnotował kanał TVP3 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średni dobowy udział TVN24 w styczniu 2022 roku wyniósł 5,27 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 3,92 proc. (po wzroście o 10,73 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W styczniu br. kanał miał 1,58 proc. udziału, po spadku względem stycznia 2021 roku o 15,96 proc. Spadek oglądalności Polsat News może wynikać z faktu, że stacja utraciła nadawanie w naziemnej telewizji cyfrowej na MUX-4. W tym miejscu od 1 września ub.r. pojawiły się Wydarzenia24.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,85 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 17,48 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,47 proc. (do góry o 6,82 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-styczen-2022-tvp1-lider-hity,7170040596256897a ##

Szóste miejsce zajął nowy kanał Wydarzenia24, który nadaje od 1 września 2021 roku. To stacja o charakterze informacyjnym, która zastąpiła Superstację. Flagową pozycją kanału jest nadawany co pół godziny program „Wydarzenia”.

Średni rynkowy udział kanału Wydarzenia24 w styczniu br. wyniósł 0,34 proc. Stacja względem nadawanej w styczniu ub.r. Superstacji zanotowała wzrost o 750 proc. (największy w zestawieniu) i awans w rankingu o dwie lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-telewizyjnej-styczen-2022-lider-polsat-aflofarm,7170040562624641a ##

Największy udział (5,74 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 12,55 proc. Drugie były anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 4,38 proc. do 4,77 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).

Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 7 proc.

Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w styczniu 2022 roku wyniósł 12,63 proc. Było to o 7,40 proc. więcej niż w styczniu 2021 roku.

grafika

TVN24 na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w styczniu 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3 proc., po spadku o 1,32 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info. Stacja miała 1,57 proc. udziału, po wzroście o 1,95 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,15 proc. (spadek o 24,34 proc. - największy w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-ogladac-fakty-tvn-lider-programy-informacyjne-styczen-2022-rok,7170042313328769a ##

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,30 proc. udziału, po spadku o 1,20 proc.

Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 6,85 proc. udziału w rynku, po spadku o 2,28 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu