Disney+ zaoferuje tani pakiet z reklamami

Serwis streamingowy Disney+ będzie można subskrybować w niższej cenie, jeśli zgodzimy się na wyświetlanie reklam. Amerykański koncern poinformował, że tańszy pakiet pojawi się pod koniec 2022 roku w Stanach Zjednoczonych, a w 2023 roku zostanie wdrożony w innych krajach.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Disney+ zaoferuje tani pakiet z reklamami

Wielu analityków już od dawna wskazywało, że wprowadzenie takiego rozwiązania pomoże Disney+ szybciej zdobywać subskrybentów. Konkurencja na rynku platform streamingowych jest bowiem bardzo duża. Młodzi użytkownicy korzystają średnio z 5 serwisów, starsi nawet z 7. Aby Disneyowi udało się pokonać Netfliksa, konieczna jest nowa polityka pakietowa.

Pakiety z reklamami coraz popularniejsze

Netflix reklam nie emituje. W USA pakiet z reklamami wprowadził za to HBO Max. Kosztuje 9,99 dolarów miesięcznie i jest pozbawiony treści w 4K. Pełen pakiet jest 5 dolarów droższy. Przed rokiem polska platforma Player wprowadziła odpłatność za pakiet z reklamami. Przedstawiciele TVN Grupy Discovery przekonywali, że taki ruch biznesowy opłacił się.  

Disney+ zadebiutuje w Polsce latem br. Cena usługi nie jest jeszcze znana, ale z zapowiedzi koncernu można wnioskować, że tańsze pakiety pojawią się w przyszłym roku.

- Rozszerzenie dostępu do Disney+ na szerszą publiczność po niższej cenie jest wygraną dla wszystkich - konsumentów, reklamodawców i naszych twórców - powiedział Kareem Daniel, prezes Disney Media and Entertainment Distribution. - Więcej konsumentów będzie miało dostęp do naszych niesamowitych treści. Reklamodawcy będą mogli dotrzeć do szerszej publiczności, a nasi twórcy będą mogli podzielić się swoją niesamowitą pracą z większą liczbą fanów i rodzin - dodał.

„Reklamodawcy domagają się obecności w Disney+”

Dla reklamodawców serwisy streamingowe mogą być atrakcyjnymi nośnikami. Pozwalają dotrzeć do ściśle sprofilowanego widza o konkretnych zainteresowaniach.

- Od momentu premiery Disney+ reklamodawcy domagają się możliwości bycia częścią platformy i to nie tylko dlatego, że rośnie zapotrzebowanie na więcej zasobów streamingowych - powiedziała Rita Ferro, prezes ds. Reklamy, Disney Media and Entertainment Distribution. - Disney+ z reklamą zaoferuje reklamodawcom najbardziej ekskluzywne środowisko w streamingu z naszymi najbardziej ukochanymi markami, Disney, Pixar, Star Wars, Marvel i National Geographic. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się szczegółami z reklamodawcami - dodała.

Pakiety z reklamami są postrzegane jako element na drodze spółki do osiągnięcia długoterminowego celu od 230 mln do 260 mln subskrybentów Disney+ do 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7