Disney+ zaoferuje tani pakiet z reklamami

Serwis streamingowy Disney+ będzie można subskrybować w niższej cenie, jeśli zgodzimy się na wyświetlanie reklam. Amerykański koncern poinformował, że tańszy pakiet pojawi się pod koniec 2022 roku w Stanach Zjednoczonych, a w 2023 roku zostanie wdrożony w innych krajach.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Disney+ zaoferuje tani pakiet z reklamami

Wielu analityków już od dawna wskazywało, że wprowadzenie takiego rozwiązania pomoże Disney+ szybciej zdobywać subskrybentów. Konkurencja na rynku platform streamingowych jest bowiem bardzo duża. Młodzi użytkownicy korzystają średnio z 5 serwisów, starsi nawet z 7. Aby Disneyowi udało się pokonać Netfliksa, konieczna jest nowa polityka pakietowa.

Pakiety z reklamami coraz popularniejsze

Netflix reklam nie emituje. W USA pakiet z reklamami wprowadził za to HBO Max. Kosztuje 9,99 dolarów miesięcznie i jest pozbawiony treści w 4K. Pełen pakiet jest 5 dolarów droższy. Przed rokiem polska platforma Player wprowadziła odpłatność za pakiet z reklamami. Przedstawiciele TVN Grupy Discovery przekonywali, że taki ruch biznesowy opłacił się.  

Disney+ zadebiutuje w Polsce latem br. Cena usługi nie jest jeszcze znana, ale z zapowiedzi koncernu można wnioskować, że tańsze pakiety pojawią się w przyszłym roku.

- Rozszerzenie dostępu do Disney+ na szerszą publiczność po niższej cenie jest wygraną dla wszystkich - konsumentów, reklamodawców i naszych twórców - powiedział Kareem Daniel, prezes Disney Media and Entertainment Distribution. - Więcej konsumentów będzie miało dostęp do naszych niesamowitych treści. Reklamodawcy będą mogli dotrzeć do szerszej publiczności, a nasi twórcy będą mogli podzielić się swoją niesamowitą pracą z większą liczbą fanów i rodzin - dodał.

„Reklamodawcy domagają się obecności w Disney+”

Dla reklamodawców serwisy streamingowe mogą być atrakcyjnymi nośnikami. Pozwalają dotrzeć do ściśle sprofilowanego widza o konkretnych zainteresowaniach.

- Od momentu premiery Disney+ reklamodawcy domagają się możliwości bycia częścią platformy i to nie tylko dlatego, że rośnie zapotrzebowanie na więcej zasobów streamingowych - powiedziała Rita Ferro, prezes ds. Reklamy, Disney Media and Entertainment Distribution. - Disney+ z reklamą zaoferuje reklamodawcom najbardziej ekskluzywne środowisko w streamingu z naszymi najbardziej ukochanymi markami, Disney, Pixar, Star Wars, Marvel i National Geographic. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się szczegółami z reklamodawcami - dodała.

Pakiety z reklamami są postrzegane jako element na drodze spółki do osiągnięcia długoterminowego celu od 230 mln do 260 mln subskrybentów Disney+ do 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+