SkyShowtime zadebiutował w Polsce 14 lutego. W ofercie serwisu można znaleźć treści od: DramWorks, Nickelodeon, Paramount+, Paramount Pictures, Peacock, Showtime, Sky i Universal. Usługa jest dostępna na telewizorach i przystawkach z systemami operacyjnymi Android TV, Tizen, WebOS, a także komputerach i smartfonach.
Użytkownicy, którzy zdecydowali się na subskrypcję do 11 kwietnia, płacą połowę ceny, czyli 12,49 zł miesięcznie. Standardowy abonament kosztuje 24,99 zł. W ustawieniach konta można przeczytać, że promocja obowiązuje do 14 lutego 2101 roku. SkyShowtime w regulaminie nie wyklucza jednak zmiany opłaty subskrypcyjnej. Pierwsi abonenci platformy mają zawsze płacić połowę tej sumy.
Obecna promocja to 40 proc. zniżka
Teraz SkyShowtime zachęca do skorzystania z nowej promocji. Jeśli kliknie w baner ją promujący i założy konto na platformie do 30 września do godziny 23.59, to przez 12 miesięcy będzie płacić 14,99 zł miesięcznie. Później subskrypcja zostanie automatycznie przedłużona w cenie 24,99 zł. Z oferty mogą skorzystać wyłącznie nowi subskrybenci.

Dalej jest też dostępna opcja z 7-dniowym bezpłatnym okresem próbnym. Później opłata jest standardowa, czyli wynosi 24,99 zł, ale można z niej zrezygnować. W przypadku subskrypcji rocznej (198,99 zł) oszczędność wynosi 33 proc., a opłata jest równowartością 16,59 zł.
W ofercie SkyShowtime można znaleźć m.in. filmy, takie jak „Top Gun Maverick”, „Megan”, „Uśmiechnij się”, „Halloween Finał”, „Jurassic World: Dominion”, a także seriale typu „Tulsa King” (z Sylwestrem Stallone), „Halo”, „Warszawianka” (kupiona od Warner Bros. Discovery polska produkcja z Borysem Szycem), „Yellowstone”, „1923”, „1883”. Ostatnie seriale powinny przypaść do gustu fanom westernów.

Platforma oferuje produkcje w jakości Full HD, w przeciwieństwie do konkurentów, u których można znaleźć także treści 4K. Część użytkowników narzeka na „zacinanie się” odtwarzanych produkcji. Błędu na niektórych urządzeniach całkowicie nie usunęły kolejne aktualizacje aplikacji.
Z danych Mediapanelu obejmujących stronę internetową i aplikację mobilną wynika, że SkyShowtime był w lipcu br. dziesiątym najpopularniejszym serwisem streamingowym w Polsce. Lepiej poradziły sobie: Netflix, Disney+, HBO Max, Player, TVP VOD, Amazon Prime Video, Canal+ online, Polsat Box Go i Viaplay. W pierwszym miesiącu wakacji platformę odwiedziło 1,55 mln internautów, co przełożyło się na 5,24 proc. zasięgu. Średni czas korzystania wyniósł 56 minut 52 sekundy.











