Świadomość zużycia energii elektrycznej przez sprzęty domowe, zarówno te pracujące, jak i pozostające w trybie uśpienia (tzw. tryb standby) jest w Polsce wciąż niewielka. Dlatego edukacja w tym zakresie pozostaje ważnym elementem działań firm, które promują racjonalne i efektywne wykorzystywanie energii elektrycznej.
69 proc. Polaków w badaniu IBRiS, zadeklarowało, że planuje zwracać większą niż w poprzednich latach uwagę na zużycie prądu. Jednocześnie jedynie co trzeci badany, który planuje podróż na kilka dni, wyłącza z gniazdka nieużywane w tym czasie urządzenia.
E.ON Polska pomoże w kontrolowaniu, ile prądu zużywamy w naszych domach
E.ON Polska stworzyła narzędzie online, które ma zarówno edukować, jak i być faktycznym wsparciem dla osób, które chcą kontrolować zużycie prądu w domach. Pozwala ono przyjrzeć się codziennym nawykom, które związane są z wykorzystywaniem energii elektrycznej. Razem z Kalkulatorem Online – Szkoda Prądu, zużycia energii firma przygotowała bazę wiedzy. Znajdują się w niej propozycje prostych działań, które pozwalają zmniejszyć zużycie prądu.

Z ogólnodostępnego narzędzia można skorzystać na stronie internetowej E.ON Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/e-on-polska-jestesmy-dla-ciebie ##
Kontrola zużycia energii dla każdego
Narzędzie zaprojektowano tak, by było intuicyjne i proste w obsłudze. Prezentowana wizualizacja pozwala każdej osobie odwzorować własne mieszkanie (łazienkę, salon, kuchnię itp.). Dzięki temu otrzymuje ona porady dla konkretnych urządzeń we własnym domu. Na koniec pracy z Kalkulatorem Online – Szkoda Prądu, pojawia się procentowe podsumowanie zaoszczędzonej energii zarówno w ogólnym bilansie, jak i dla każdego ze sprzętów RTV i AGD.
- W drugiej odsłonie kampanii „Jesteśmy dla Ciebie” #szkodaprądu, chcieliśmy realnie pomóc naszym klientom lepiej kontrolować energię w ich domach. Udostępniliśmy proste, ale rozbudowane narzędzie, które pozwoli każdemu przekonać się, o ile są w stanie zmniejszyć swoje zużycie prądu. Wspólnie z ekspertami opracowaliśmy też bank porad i dane na temat ponad 300 urządzeń. Wszystko zebraliśmy w jednym miejscu na naszej stronie internetowej.- komentuje Małgorzata Nieciecka-Sosińska, kierowniczka komunikacji marketingowej w E.ON Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/innogy-polska-rebranding-e-on ##
Obecna odsłona kampanii realizowana jest w prasie, mediach społecznościowych, na nośnikach OOH oraz we współpracy z liderami opinii. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Przy działaniach PR E.ON Polska wspierają agencje 180heartbeats + Jung v Matt oraz MSL.











