Jak popularne marki i osoby z Facebooka radzą sobie na Twitterze? (i odwrotnie)

Coca-Cola, Disney i Starbucks to najpopularniejsze marki na Facebooku, ale na Twitterze ich pozycja nie jest zbyt mocna.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych serwisu Socialbakers wynika, że czołową dziesiątkę marek na Facebooku stanowią kolejno Coca-Cola, Disney, Starbucks, Oreo, Red Bull, Converse All Star, Converse, Skittles, PlayStation i iTunes. Na koniec października miały one od 17,4 do 35,5 miliona fanów w najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie.

Tymczasem kontom tych samych marek na Twitterze daleko do popularności z Facebooka. Przykładowo Coca-Cola ma w popularnym mikroblogu jedynie 400 tys. followerów, a Starbucks - zaledwie 54 tys. Nieco lepiej wypada Disney, z ponad 1,5 mln użytkowników Twittera śledzących konto marki.

grafika

Inaczej wygląda sytuacja jeśli chodzi o najpopularniejsze konta na Twitterze i ich odpowiedniki na Facebooku. W mikroblogu najwięcej followerów ma Lady Gaga (15,2 mln), a jej strona na Facebooku również należy do jednej z najbardziej popularnych (44,8 mln fanów). Podobne tendencje można zaobserwować w przypadku innych celebrytów, takich jak Justin Bieber, Katy Perry, Shakira czy Rihanna.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"