Jak zostać mistrzem świata w SEO

Grupa TENSE – poznańska agencja marketingowa, z najlepszą kampanią SEO na świecie w konkursie Global Search Awards 2020. Grupa TENSE zwyciężyła w kategorii Best Low Budget Campaign SEO, prezentując efekty pracy dla serwisu allecco.pl. Agencja z Poznania jest jedyną polską firmą wyróżnioną w tym międzynarodowym konkursie.

Materiał Partnera
Materiał Partnera
Udostępnij artykuł:
Jak zostać mistrzem świata w SEO
fot. materiały prasowe

Do konkursu Global Search Awards zgłaszane są najlepsze case’y z całego świata z obszaru SEO, kampanii PPC oraz content marketingu. W tym roku rozdano nagrody w 40 kategoriach. Grupa TENSE zaprezentowała wyniki pracy dla allecco.pl – serwisu poświęconego zdrowiu i urodzie. Tym samym udowodniła, że dobrze prowadzona kampania SEO przynosi klientom znaczące korzyści – nawet przy relatywnie niewielkim budżecie. Specjaliści SEO z Grupy TENSE bazowali na autorskim modelu eCPC, czyli połączeniu działań SEO z mechaniką znaną z kampanii CPC.

Od ponad 10 lat jesteśmy jednym z liderów branży SEO w Polsce. Potwierdziliśmy to  swoją obecnością w najważniejszych rankingach, m.in. miesięcznika Forbes czy dziennika Puls Biznesu. Teraz do naszych wyróżnień dodajemy jedną z najbardziej prestiżowych nagród w branży, Global Search Awardsmówi Michał Więcław, Prezes Zarządu Grupy TENSE.

Jasny cel, znakomite efekty

Serwis allecco.pl zgłosił się do Grupy TENSE z jasnym celem. Właścicielom zależało na wzroście ruchu na stronie oraz topowych pozycjach w wyszukiwarce Google. Efekt? Wzrost ruchu o ponad 400%, a słów w TOP 10 o 935%.

Optymalizacją serwisu allecco.pl od początku współpracy z Grupą TENSE, czyli od kwietnia 2019 roku, zajmuje się Norbert Zbylut – Starszy Specjalista SEO. Jego strategia zakładała m.in.:

  • zaopatrzenie serwisu w unikalny content,
  • przeprowadzenie kampanii link buildingu,
  • zoptymalizowanie crawl budget.

Nagroda, którą otrzymaliśmy w tak prestiżowym konkursie, to duże wyróżnienie. Klucz do sukcesu? Współpraca między agencją a klientem. Synergia działań jest niezbędna. Klient musi pozwolić nam pracować i wprowadzać pomysły w życie. Zadaniem specjalistów od pozycjonowania jest takie zaplanowanie działań, aby przynosiły one realne zyski dla klientamówi Norbert Zbylut.

eCPC – modelowe zwycięstwo

Wieloletnie doświadczenie w pracy dla ponad dwóch tysięcy klientów umożliwiło Grupie TENSE opracowanie autorskiego modelu rozliczania za usługi SEO. Model eCPC niemal w stu procentach jest policzalny. Klient rozlicza się z agencją od wzrostu liczby sesji organicznych w e-sklepie, czyli płaci za efekt. W jego przypadku efektem biznesowym jest „kaloryczny” ruch.

Model eCPC to pełna mierzalność inwestycji poczynionej przez klienta wyjaśnia Hugon Szulczewski, Manager Działu Handlowego w Grupie TENSE.Klient płaci za bezpośrednią korzyść z usługi SEO, jaką jest zwiększenie ruchu na stronie internetowej. W tym modelu liczba pozycjonowanych słów kluczowych jest nieograniczona dodaje Hugon Szulczewski.

eCPC minimalizuje ryzyko po stronie klienta. Jeżeli agencja wypozycjonuje w wyszukiwarce trudną frazę - nawet na pierwsze miejsca, ale nie przynosi to wartościowego ruchu na stronę, pozorny sukces nic klienta nie kosztuje.

Model eCPC można opisać w czterech słowach:

  • elastyczność – specjalista SEO wybiera dowolną liczbę słów kluczowych i zmienia ją w zależności od sezonu, obowiązujących trendów czy zmian w algorytmie. Nie ogranicza go żaden limit,
  • estymacja – pozycjoner przez cały okres trwania umowy szuka rozwiązań, które przyciągną jak największy ruch na stronę. To model win-win – klient otrzymuje efekt w postaci zwiększonego ruchu na stronie, agencja natomiast zarabia w zależności od tego, jak dobrze poradzi sobie z dostarczeniem nowych użytkowników na stronę,
  • ewolucja – pozycjonowanie to proces, a nie jednorazowe działanie. Specjalista SEO oraz opiekun są w stałym kontakcie z klientem, aby monitorować efekty i proponować nowe drogi rozwoju serwisu,
  • energia – wciąż szukamy nowych sposobów na budowanie ruchu w sieci. Korzystamy z dodatkowych działań wspierających SEO, takich jak kampanie PPC czy content marketing.

Siła grupy

Grupa TENSE od 2009 roku wspiera polskie firmy w budowaniu silnej marki w internecie. Jej głównym obszarem działalności jest pozycjonowanie stron. W portfolio usług znajduje się także prowadzenie skutecznych kampanii Google Ads i Facebook Ads oraz budowanie pozytywnego wizerunku klientów za pomocą content marketingu.

Grupa TENSE należy do grona najszybciej rozwijających się firm Europy Centralnej wg rankingów Deloitte 2016, 2017 i 2018. W 2018 i 2019 roku agencja znalazła się w prestiżowym rankingu Financial Times 1000 Europe’s Fastest Growing Companies. Zdobyła także wyróżnienie „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”. Dwukrotnie otrzymała tytuł Gazeli Biznesu w 2018 i 2019 roku oraz Diament Miesięcznika Forbes 2020. W 2020 roku przyznano jej nagrodę MADE IN POLAND za wpływ na rozwój polskiego biznesu. Od 2019 roku Grupa TENSE jest częścią Bauer Media Group, co zwiększa jej możliwości i przyczynia się do jeszcze szybszego rozwoju. Jako jedna z nielicznych agencji marketingowych w Polsce posiada certyfikat Google Partner PREMIER – potwierdzający jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów.

 

Materiał Partnera
Autor artykułu:
Materiał Partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"