Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” emitowanego w dni powszednie o godz. 17.25 oraz w niedziele o 18.30 (w okresie od 31 sierpnia do 22 października br.) wyniosła 2,41 mln osób. Przełożyło się to na 22,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 11,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 12 października br. Obejrzało go 3,12 mln widzów.

Trzy topowe odcinki „Jakiej to melodii?”
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Jaka to melodia?” zyskała 310 tys. widzów. Wówczas muzyczny teleturniej śledziło średnio 2,1 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,35 proc. oraz 11,41 proc.
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Roberta Janowskiego jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu plasuje się stacja TVN, nadająca w tym paśmie „Ukrytą prawdę”, „Singielkę” i filmy, co daje jej 13,66 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (12,83 proc.; „Dlaczego ja?”, „Nasz nowy dom” i „Wydarzenia”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 („Moje 600 gramów szczęścia”, „Sport telegram”, „Pogoda”, „Paranienormalni Tonight - kulisy” i „O mnie się nie martw”; tylko 3,81 proc).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/swiat-sie-kreci-zyskal-100-tys-widzow-ale-i-tak-przegrywa-z-konkurencja ##

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
„Jaka to melodia?” emitowana jest w TVP1 od 1997 roku. Program od początku prowadzi Robert Janowski.











