Jakub Barzak awansował w globalnych strukturach Storytel

Jakub Barzak po blisko 5 latach kończy pracę w polskim oddziale Storytel. Jesienią obejmie stanowisko global creative strategy head w globalnych strukturach firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jakub Barzak awansował w globalnych strukturach Storytel
Jakub Barzak

Barzak do Storytel Polska dołączył pod koniec 2017 roku. Pełnił tam funkcje country marketing managera i creative strategist Poland, original content.

Odpowiadał m.in. za stworzenie i implementację nowej strategii dla biznesu audiobooków w Storytel w Polsce.

Wcześniej pełnił funkcję international digital business directora w Young&Rubicam Group. Pracował też w indaHash jako chief digital officer, head of digital Eastern Europe w Cheil Worldwide.

Pracował również w marketingu Microsoftu, a także w agencjach Saatchi&Saatchi, TBWA, McCann Worldgroup.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele