Jakub Przeszłowski: ze 180heartbeats + Jung von Matt do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski rozpoczął pracę jako interactive art director w agencji Tribal DDB. Poprzednio pracował w 180heartbeats + Jung von Matt, a wcześniej m.in. w MRM Worldwide i Ogilvy Interactive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako interactive art director Jakub Przeszłowski w Tribal DDB dołączył do działu kreacji i jest dedykowany dla nowego klienta agencji. Poprzednio przez 2,5 roku pracował jako art director w 180heartbeats + Jung von Matt. Wcześniej przez rok był związany z MRM Worldwide i przez rok w MRM Worldwide. Ogółem Przeszłowski ma w branży 8 lat doświadczenia. W tym czasie pracował dla takich klientów jak m.in. LOT, Polkomtel, Durex, Wedel, BZWBK, Opel, Millenium, ING, Nokia, Ballantine's, British American Tobacco, Nivea, Electronic Arts, Google, Microsoft i Luksusowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"