Dziennikarz opuszcza portal Stanowskiego. Idzie do konkurencji

Jan Mazurek odchodzi z portalu Weszło.com należącego do Krzysztofa Stanowskiego, w którym pracował od 2019 roku. Przenosi się do portalu Interia.pl (Grupa Polsat Plus) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Dziennikarz opuszcza portal Stanowskiego. Idzie do konkurencji
Dziennikarz opuszcza portal Stanowskiego. Idzie do konkurencji

- Odejście z Weszło to jak opuszczenie ukochanego serialu. Ponad 5 lat. 1,5 tysiąca artykułów. Polska zjeżdżona wzdłuż i wszerz. Korespondencje z Kataru, Niemiec, Norwegii i Albanii - napisał Jan Mazurek na platformie X.

Jan Mazurek odchodzi z Weszło

Dziennikarz zajmował się piłką nożną, przygotowując artykuły oraz występujących w programach na kanale youtubowym Weszło TV. Pojawiał się także w przeszłości w Kanale Sportowym, gdy do grona zarządzających należał Krzysztof Stanowski. W programie „Weszłopolscy” dziennikarze portalu Weszło - prowadzący i zwykle trzech lub czterech gości - analizowali rozgrywki piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. 

- Było pięknie, dziękuję. I nie zatrzymuję się. Dostałem świetną, nową, reporterską posadę - dodał Mazurek na temat swojej przyszłości. - Będę reporterem Interii. Mam jeździć za reprezentacją Polski, pisać reportaże, robić wywiady, autorskie teksty - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl.

- W Interii dostaję przestrzeń na reporterskie działanie, więc wjeżdżamy na pełnej na dniach - dodał Jan Mazurek na platformie X.

Ostatnio podawaliśmy, że Wojciech Górski dołączył do serwisu Weszło.com. Niedawno dziennikarz rozstał się z Interią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały