Janusz Weiss w reklamie banku BPH

A o co spytał Weiss Bank BPH? Można się przekonać od 15 maja. Tego dnia ruszyła najnowsza kampania przygotowana przez Just dla Banku BPH

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Przechodzisz?" to nie tylko claim, ale zarazem pytanie zadawane klientom innych dużych banków. Jedno z wielu pytań pojawiających się w spocie i pozostałych narzędziach ogólnopolskiej kampanii, która wykorzystuje niemal wszystkie dostępne kanały komunikacji z obszaru ATL i BTL (telewizja, radio, outdoor, internet, POS).

Unikatowość najnowszego produktu z oferty Banku BPH podkreślają zastosowane rozwiązania kreatywne.  Zobaczymy zabawne sceny oparte na konfrontacji między Janusz Weissem, czyli "najsłynniejszym człowiekiem od trudnych pytań" a jednym z największych polskich banków, czyli Bankiem BPH i bezpłatnym kontem z 10-dniową lokatą oraz zyskiem na poziomie 5% - czytamy w informacji przesłanej wortalowi Wirtualnemedia.pl.

Just  obsługuje budżet reklamowy Banku BPH od 2003 roku. Media do kampanii zakupił dom mediowy MediaCom.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów