Japończyk i Włoch reklamują kabanosy Tarczyński (wideo)

Rozpoczęła się największa w historii kampania reklamowa kabanosów Tarczyński. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej telewizję, internet, kina i sklepy, odpowiadają firmy Hand Made, Lowe Media, OS3 i Performance Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Obecna kampania kabanosów Tarczyński jest kontynuacją ich zeszłorocznej akcji reklamowej, w której Japończyk, Francuz i Włoch przekonywali, że od przysmaków swoich rodzimych kuchni wolą te produkty (przeczytaj więcej i obejrzyj to).

W nowych reklamach Japończyk i Włoch po powrocie z Polski sugestywnie opowiadają o atrybutach kabanosów Tarczyński, wyliczając, że są one doskonale wysuszone, idealnie cienkie i z najlepszego mięsa.

- Zdecydowaliśmy się na kontynuację i dopełnienie historii o kabanosach Tarczyński. Pierwsza komunikacja Tarczyńskiego mówiła: „Nasze kabanosy są zdaniem wielu najlepsze”. Teraz tłumaczymy „Dlaczego są najlepsze” - opisuje Marek Kmiecik, wiceprezes i dyrektor marketingu Tarczyński SA. - Dodatkowo nawołujemy do aspektu społecznego konsumpcji, zachęcając: „Dziel się nimi!” - dodaje.

Obecna akcja reklamowa jest zapowiadana jako największa w historii kabanosów Tarczyński. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), kina, internet (nowa odsłona strony tarczynski.pl, działania w serwisach społecznościowych i blogosferze), prasę handlową oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Potrwa do drugiej połowy maja.

Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media, za działania w internecie odpowiadają agencje OS3 i Performance Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online