Jarosław Burdek: „Celebrity Splash” będzie kolejnym sukcesem Polsatu. Krytyka internautów ma się nijak do gustu widzów

Dobra passa Polsatu w temacie produkcji formatów rozrywkowych trwa i „Celebrity Splash” będzie kolejnym sukcesem tej stacji. Gwiazdy muszą wykazać się odwagą, a takie poświęcenie na pewno jest korzystne wizerunkowo - ocenia Jarosław Burdek, dyrektor programowy Tele5.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Jarosław Burdek: „Celebrity Splash” będzie kolejnym sukcesem Polsatu. Krytyka internautów ma się nijak do gustu widzów
Jarosław Burdek

Celebrytą jest być coraz trudniej. Śpiewy i tańce dziś już nie wystarczają, najwyższy czas, aby gwiazdy zamiast stać i rozdawać uśmiechy na ściance, znalazły się pod ścianą własnych możliwości. A tego właśnie będziemy oczekiwać od nowego show Polsatu.

To prawda, że skoki do wody nie są popularne w Polsce, ale jednocześnie jest to ekstremalna i potocznie oceniana jako niebezpieczna dyscyplina sportowa, więc zmierzenie się z nią celebrytów na pewno jest w stanie wywołać duże emocje. Jestem przekonany, że dzisiejsza krytyka internautów ma się nijak do masowego gustu polskich widzów i będzie to kolejny sukces Polsatu.

Konstrukcja jury według wcześniej sprawdzonej w podobnych programach formuły, gdzie obok znawców tematu znajdują się gwiazdy odpowiedzialne za rzecz najważniejszą - robienie „show”, jest dobrym pomysłem i pozostaje nam tylko zastanawiać się, jaką tym razem „wyrazistą osobowość medialną” zaprosi do współpracy Nina Terentiew. Zapewne telefonów od managerów potencjalnych kandydatów odebrała już dziesiątki, bo dobra passa Polsatu w temacie produkcji formatów rozrywkowych trwa i warto pokazać się w programie, który niesie ze sobą pewien powiew świeżości i nieprzewidywalności.

Myślę, ze wyniki oglądalności „Celebrity Splash” mogą być podobne do tych, jakie osiągnął program „Twoja twarz brzmi znajomo”. Między tymi formatami jest jednak zasadnicza różnica z punktu widzenia uczestników show. O ile zabawa w parodiowanie gwiazd wokalistyki jest właściwie dostępna dla każdego i nie wymaga szczególnych predyspozycji poza kluczową cechą posiadania dystansu do samego siebie czy w niektórych przypadkach wręcz braku obciachu, o tyle w nowym show każda uczestnicząca gwiazda już na starcie musi wykazać się dużą odwagą, włożyć sporo wysiłku i zaryzykować zdrowiem. Takie poświęcenie na pewno jest korzystne wizerunkowo. Ciekawe, kogo z naszych celebrytów będzie na nie stać.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/celebrity-splash-w-polsacie-gwiazdy-beda-skakac-do-wody-w-jury-otylia-jedrzejczak ##

Jarosław Burdek jest dyrektorem programowym stacji Tele5 i Polonii 1. Wcześniej był dyrektorem programowym i muzycznym 4funMedia. Pracował też w Telewizji Polskiej, gdzie był wicedyrektorem TVP2 ds. audycji rozrywkowych i widowisk artystycznych. Burdek związany był też, od momentu uruchomienia, z MTV Networks Polska (obecnie Viacom International Media Networks) oraz Atomic TV jako dyrektor programowy. Pracował także w Grupie Radiowej Agory jako dyrektor kreatywny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu