Jarosław Michalski awansował w McCann&MRM

Jarosław Michalski, dotychczasowy senior designer, objął nowoutworzone stanowisko head of design w agencji reklamowej McCann&MRM. Pracuje w niej od jesieni ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Jarosław Michalski awansował w McCann&MRM
Jarosław Michalski

Jako head of design Michalski odpowiada m.in. za nadzór nad jakością wizualną projektów przygotowywanych przez agencję oraz zarządzanie pięcioosobowym działem. Bierze udział w większości najważniejszych projektów agencji.

Współtworzył Projekt 30/90 by Wyborowa, pomagał w relaunchu marki Onet, stale współpracuje z zespołem marek MasterCard, Coca-Cola, KFC i Starbucks.

Jarosław Michalski jest absolwentem Wydziału Grafiki i Malarstwa łódzkiej ASP.

Z agencją McCann&MRM związany jest od października 2016 roku. Wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + Jung v Matt.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele