Jarosław Miszczak, dotychczas head of client service w Bluerank, awansował na stanowisko client service director. Pracę w Bluerank rozpoczął w 2015 roku, obejmując stanowisko key account manager. Po roku awansował na stanowisko head of client service, na którym zarządzał pracą kilkunastu menedżerów.
- Objęcie roli dyrektora działu client service to przyjęcie pełnej odpowiedzialności za dział obsługi klienta w Bluerank. Jestem również odpowiedzialny za satysfakcję naszych artnerów i koordynuję wdrożenie zespołów partnerskich - komentuje Jarosław Miszczak.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magdalena-euejda-digital-strategy-manager-bluerank ##
Rafał Trąbski, wcześniej head of paid search, objął funkcję paid search director. Z Bluerank związany jest od 2012. W ramach organizacji przeszedł pełną ścieżkę zawodową, poczynając od stanowiska Junior PPC Manager. Posiada doświadczenie w realizacji kampanii PPC dla wiodących marek z wielu branż, m.in.: 3M, Inter Cars, Electro.pl, Rainbow, Mall.pl czy Tchibo.

- Nie jest to awans, który stawia mnie w zupełnie nowej roli. Jest raczej rozwinięciem dotychczasowej funkcji Head of Paid Search. Wiąże się m.in. z przejęciem odpowiedzialności za efektywność biznesową obszaru, którym zarządzam. Na pewno w większym stopniu oznacza to także skupienie się na strategii dla działu - przede wszystkim na wdrażaniu nowych usług, które jako Bluerank świadczymy w obszarze reklamy płatnej - mówi Rafał Trąbski.











