Jarosław Pająk: z MediaComu do Universal McCann

Z początkiem kwietnia Jarosław Pająk obejmie funkcję digital strategy directora w domu mediowym Universal McCann. Poprzednio pracował w MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako digital strategy director Jarosław Pająk w Universal McCann będzie odpowiedzialny za planowanie aktywności firmy w mediach interaktywnych.

W MediaCom Warszawa Pająk pracował od 2006 roku. Początkowo był junior interactive media plannerem w dziale beyond interactive, a w 2008 roku objął funkcję interaction managera i był współodpowiedzialny za rozwój oraz funkcjonowanie całego działu internetowego. Obsługiwał w tym czasie takich klientów agencji jak Danone, Play, Skoda i Mars.

W 2011 roku w wyniku integracji kompetencji działu internetowego i działów klienckich Pająk stanął na czele departamentu kreatywnego MediaCom Create. Zarządzał wtedy m.in. pełną obsługą w social media ponad 40 marek, takich jak Danio, Bruno Banani, Pizza Hut, Play, Dulux, Pedigree, Orbit, M&M’s, a także Skittles.

Jarosław Pająk jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"