Jako dyrektor marketingu Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie Jarosław Szczepański odpowiada za rozwój strategii marketingowej w tych krajach dla marek Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava. Poprzednio tę funkcję przez półtora roku pełnił Marek Gawlik, który ogółem z Grupą Goodyear był związany przez dziewięć lat. Obecnie rozpoczął pracę jako strategy and development office director w Grupie Polimex-Mostostal.
Natomiast Jarosław Szczepański wcześniej był związany z segmentem dóbr konsumpcyjnych, m.in. jako międzynarodowy dyrektor sprzedaży i marketingu w Europlant Phytopharm, dyrektor marek Bols na Skandynawię i Europę Środkowo-Wschodnią, szef kategorii wódek w Polsce w Remy Cointreau-Bols oraz kierownik marek międzynarodowych w British American Tabacco. Pracę w branży handlowej rozpoczął w 1991 roku jako przedstawiciel medyczny marki Convatec w firmie Bristol Myers Squibb. Niedługo potem objął stanowisko starszego managera i szefa zespołu doradczego w Enterprise Ireland.

Szczepański ukończył studia w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, a także studia podyplomowe z zakresu marketingu w Szkole Główne Handlowej oraz studia MBA w WSPiZ Leona Koźmińskiego.











