Jarosław Ziębiński odchodzi z Publicis

Jarosław Ziębiński, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy, z końcem marca żegna się z agencją. Jego obowiązki przejmie Tomas Lauko, COO Publicis Northern & Central Europe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Jarosław Ziębiński odchodzi z Publicis
Jarek Ziębiński

- Jarek Ziębiński podjął decyzję o rezygnacji z funkcji CEO Northern and Central Europe Publicis Groupe. Utrzymanie silnego wzrostu w całym regionie zapewni nowy zespół zarządzający, na którego czele stoi Tomas Lauko, chief operating officer Northern and Central Europe Publicis Groupe, wspierany przez Veronikę Borbas, chief talent officera i Joanę Andrade, chief financial officera w regionie NCE - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Ruszak, odpowiedzialny za komunikację w Publicis Groupe.

Tomas Lauko będzie raportował bezpośrednio do Steve'a Kinga, chief operating officera Publicis Groupe. Ziębiński do końca roku będzie pełnił funkcję doradczą w grupie, co ma zapewnić  "kompletne przekazanie obowiązków". 

Dotychczas Tomas Lauko jako chief operating officer Northern & Central Europe podlegał Jarosławowi Ziębińskiemu.

Jarosław Ziębiński był CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy od lipca 2018 roku. Z Grupą związany jest od 1996 roku. Początkowo był dyrektorem zarządzającym Leo Burnett Warszawa, w 2001 roku objął stanowisko chairman & CEO Asia Pacific z siedzibą w Singapurze. Od 2016 do 2018 roku był globalnym CEO odpowiedzialnym za Pubicis One.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dagmara-witek-kusmider-chief-creative-officer-publicis-worldwide-polska-odchodzi-pawel-merecz ##

Publicis wdraża strategię Power of One

Pod koniec ubiegłego roku grupa Publicis ogłosiła kolejny etap rozwoju w ramach modelu Power of One. W grupie powstał nowy klaster konsolidujący rynki Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii.  Procesem integracji zarządza Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska.

- Kolejny etap wdrażania modelu Power of One w Europie Wschodniej polega na wzmacnianiu oraz  integracji naszych kluczowych kompetencji i tworzeniu jeszcze większej dostępności do naszych strategicznych zasobów, by dzięki temu dokładniej odpowiadać na wyzwania obecnych i przyszłych klientów - komentował zmiany Jarosław Ziębiński.

Ideą modelu operacyjnego Power of One, wdrażanego od wiosny 2019 roku, jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zofia-bugajna-kasdepke-po-10-latach-odchodzi-z-msl-group ##

W Polsce model Power of One zakłada skupienie się na siedmiu głównych obszarach: data science, creative & content, commerce, media, PR, production, investment.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej